mandag 9. november 2009

Trøblete start og avslutning..

Lørdagens ironman i Florida ble ikke den sesongavslutningen jeg hadde håpet på. Svømmetidene bar preg av store bølger under svømmingen, og da kommer det svakeste svømmerne alltid dårligst ut. Jeg svømte med 2 andre jenter, men det ble dessverre mye kaving.

Ut på sykkel va det bare å kjøre på. Løypa var fin, men i perioder var det sterk side-/motvind. Pga min svake svømming, måtte jeg som vanlig ta igjen en hel haug med utøvere under sykkeletappen. Jeg følte meg i perioder særdeles ensom der ute i løypa. De store klyngene med syklister som jeg hadde hørt om, så jeg heldigvis ikke noe til.

Ute på løpeetappen var løpesteget mitt dødt. Etter ca halvveis, ble jeg veldig sulten og begynte å gå gjennom matstasjon spisende.. kviknet til, men dette gjentok seg 3-4x.

Endte tilslutt som nr 11., langt bak målseting. Nå er det sesongpause!

1 kommentar:

  1. Visste ikke at du hadde egen konkurranseblogg..

    Her er link til min "søsterpublikasjon"

    http://www.frodemonsen.blogspot.com/

    SvarSlett